@ Gili Trawangan

Antligen dar, en av de sma fina oar som ska gora Indonesien sa fint. Kuta omradet pa Bali var inte sa overtygande. Kande mig mest som en vandrande bankomat som alla ville fa pengar ur. Tycker inte alls om den kanslan...

Vi aktw pa en riktigt blasning ocksa. Det hela borjade med lite massage pa stranden dar vi hyrt stolar for dagen. Innan vi hann saga nagot hade vi minst 10 personer runt om oss som gjorde allt vi inte bett om och det gick liksom inte att be dem sluta heller for de lyssnar inte pa ett nej utan de kor pa sa lange de gar och ja. Jag skulle ha en ryggmassage for 120 000, det slutade med att jag fick helkroppsmassage (den samsta nagonsin), fot och handpedikyr till priset av 650 000. Visst inga stora pengar men anda sa var et lange sedan jag kande mig sa utnyttjad och lurad. Annars var det en fin dag pa stranden, solen sken och det var varmt i vatten och vagar.

Sen har vi tagit oss den langsamma vagen till Gili Trawagan, kand som en party och dyk o. Sa imorgon ska vi ut och dyka, men resan hit var en mardrom. Vi borjade med minibuss fran vart hotel i Kuta kl 06 och var framme har ungefar kl 19 pa kvallen... jag har sa ont i kroppen idag efter att suttit och suttit och akt och akt, men men. Till nasta stopp Nusa lembogan har vi snabb bat sa vi slipper sitta och sitta och sitta bort en hel dag.

Det var allt for denna gangen, nu drar vi till stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback